Tuesday, March 30, 2010

mencinta lebih sakit dari dicintai

pernah korang bertanya kat diri korang pasal bende ni?
aku dengar soalan ni masa kau form 5,kawan baik aku azila naspan tanyer kat aku..
kadang2 aku pikir jawapan yang pernah dia bagi kat aku tuh betul jugak..terpikir gak aku...

''persoalannya:disayangi ni lebih senang dari menyayangi orang''
aku bertanya..eh apehal plakm kau cakap macam tuh..biasanya orang akan berusaha untuk belajar menyayangi orang walaupun memang dah sah2 banyak rintangan yang perlu dihadapai

then dia cakap dengan aku,yerlah cube kau bayangkan dek,orang yang kitas sayng dan kiter kejar belum tentu akan treat kiter benda yang baek..sebab dia tahu kiter sayng dia..tapi cuber orang yang disayangi,hati dia sentiasa akan di jaga..
tpi..masa tuh aku jawab balik,macam tuh bukan berkasihan lah jawapnyer..tuh dah jadi mengharap kasih jer..takder perhubungan lah mcm tuh,sebab kiter hanya mengharap sebelah pihak jer..tak membantu langsung

ni kat sini kiter wat perbincangan skit,aku tersa mcma korang pun leh bagi pendapat korang...
betul ker?

ni pendapat aku lah...memang ader betul nyer jugak cakap kawan aku sorang tuh..kiter ber iya2,tapi kalo member just na mangharap kiter je
sakit gak kan?
macaman eh?

1 comment:

  1. hahaha..betul2..
    kalau kita jer syang..xguna gak..sbb die xhrgai apa perasaan kiter..

    ReplyDelete