Sunday, January 31, 2010

TEntang diri ku

sunday--->ahad

bangun pagi dikejutkan dengan berita bahawa se nyer lecturer yang antara aku respect dan sayng telan=h pergi meninggalkan dunia..al fatiha untuk en Ishak

bangun2 mandi then pegi meleapk dengan chain sambil main layang2 kat sebelah padang i on malaysia..tetibe terasa best,duk tepi pantai..sambil hirup coke..wah bestnyer..angin sepoi2 bahasa..hilang masalah aku kejap..padahal mmg ader masalah...tapi berkat duk lepak dgn chain dan kiah sambil menantikan kedatangan zaza..best gak kene terbang dek angin mcm ni..kalau lah angin ni leh bawak terbang sumer masalh aku skali kan best..takyah aku nak dok pikir kan lagi

tapi kan..kawan chain tuh bleh tahan gak comel2nya..kim salam kan nnt chain

pastuh melapak kat coconut shake..pekena air kelapa dgn tebu..wah bestnyer..the best air tebu pernah aku rasa...pakcik..nak lagi!

hari ni aku cuber untuk berdiam diri..aku cuber tk reply ,sg sesaper.maybe aku kene bagi masa kat diri aku untuk mempertimbangkan aper yang dah berlaku kat dunia aku..mmg dia datang bawak satu perubahan..namun kehilangannya amat aku rasa.
sambil melayan lagu tinggal kenangan by gaby,wah lagu yang cukup meruntun jiwa aku..

jauh kau pergi..meninggalkan diri ku

hahahhaha
adui

yuyu,sory tak dapat nak reply msg i have to think about my self first..just give me time to think all over again

berbaloi atau tak?

petang melayan kan ajie berborak..giler kelakar lah kau ajie

No comments:

Post a Comment