Wednesday, January 13, 2010

jiwa kesunyian

walaupun ramai kawan2 yang aku akui adalah yang terhebat ikatan nyer yang pernah aku ada,tapi kadang2 aku jadi tertanya,...aper lagi yang kurang dalam kehidupan aku ekh???

Kadang2,aku tertanya dalam sebuah perjalanan hidup ni,aper yang sebenarnye kiter perlukan ekh?kau boleh tolong aku...

ok skarang aku ader masalh..aku paling menyampah dengan orang yang terhegeh2 kepada cintanya...konon nyer sanggup sakit lah...aper lah...sayang lah ..masalah nyer kalo orang dah takanak kau..kau tak payah lah sibuk nak g kat dia..silap2 dia terima kau atas dasar kesian.wat per?
dia terima kau hanya kerana kau tuh tak bleh idup tanpa dia,tapi at last,dia gunakan kau jer

aku pernah buat orang..mula2 aku suker kat orang tuh..namanya fiza..tapi apabila aku dah bosan,dan kerana mulut insan lain..aku tinggalkan dia mcm tuh jer..kejam tak aku?cinta terhegeh aku panggil..sebok nak jugak call aku,msg aku..tapi aku yang berhati kejam tolak dia begitu sahaja

JahaT tak Aku?
tak kot..aku rasa just untuk kebaikan bersam..tapi dari anak matanyer,aku dapat lihat satu sinar yang mana dia begitu tertekan dan kecewa..kadang2 aku terpikir,adakah aku akan terima dia balik???

tapi aku benci orang yang terhegeh2 ni,aku slalu maki orang pasal benda ni...aku tak suker pempuan tehegeh2 kat lelaki....

1 comment: