Thursday, January 14, 2010

Adakah Aku Macam terhegeh

bangun pagi..aku terus sms nadia,tapi ku beranggapan..dia pulang lewat dan lambat bangun,aku just terus nmandi dan buat aktiviti seperti biasa...teruskan hidup g kelas...

Pagi2 aku ader kelas research n management..best gak pn. rachel ni..senang jer aku rasa..tanya budak2 ni blum ader kerje group laGI..layan jerlah kelas dia ni..ok kat

dalam pada tuh aku menunggu gak sms dari nadia..tapi yang aku tunggu tak gak sampai..takaper 10.30..maybe blum bangun kot...so aku biarkan lagi..then aku lepak library..bleh bantai tido

sampai kul 12.30 pun takder lagi,aku masuk kelas ifm..anggap maybe lambat btul dia balik smalam..so tdo lagi..
then kul 1 aku tepon..dia just dengan senang hatinyer cakap,dia nak kuar makan..pastuh leh tanyer balik..dia tak balas ker sms tuh?

wah aku punyer risau pikirkan nadia ni,dia bleh senang hati

weh!!!!aku ni kira terhegeh sangat ker?
caridia sangat ker?

wei\..aku tak suker orang yang terhegeh..perlu ker aku biarkan tak msg dia berhari2?

No comments:

Post a Comment