Wednesday, January 20, 2010

HaRi BeRmuLanyA SebaGai Blogger

Hari ini dalam sejarah...

hari ini aku dapat idea dan sebuah kekuatan untuk meneruskanpenulisan blog ni..kadang2 aku rasa mcam nak tulis cerpen..mcm best jugak..aku nak belajar menulis..so aku rasa jalan yang terbaik untuk belajar menulis adalah menulis blog...

Blog ni aku tanyer orang,boleh luahkan aper sahaja yang kau rasa kan..so bersempena dengan nama blog ni,aku rasa aku berhak untuk menulis apa sahaja..

untuk semua pembaca
1)dimana kalau aku katakan ada yang korang terasa ,please bear in mind...ni blog..so korang nak baca,bacalah..tapi aku berhak untuk tulisan aku..kalu korang tak tahan dengan aper yang aku tulis,tak susah alt+f4..mudah bukan

2)i'm not a perfect person,so aku minta maaf dulu jika ader terkasar bahasa,maafkanlah aku

3)try to comment,aku nak yang boleh membantu

so buat masa ni,ni jer dulu..nnt petang sambung balik.ihave sumthing to do

No comments:

Post a Comment